موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
233308
۰۱ تیر ۱۴۰۰

افتتاح کلینیک حقوقی کودک در گرگان

به گزارش کودک پرس ،رئیس‌کل دادگستری گلستان از افتتاح کلینیک حقوقی کودک در پارک جنگلی ناهارخوران گرگان خبرداد و گفت: این مرکز به‌منظور نظارت و پیگیری حقوق کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است. هادی هاشمیان اظهار کرد: کارشناسان این مرکز برنامه‌های مصوب برای کودکان و نوجوانان در دستگاه‌های اجرایی را بررسی و در صورت قصور […]

به گزارش کودک پرس ،رئیس‌کل دادگستری گلستان از افتتاح کلینیک حقوقی کودک در پارک جنگلی ناهارخوران گرگان خبرداد و گفت: این مرکز به‌منظور نظارت و پیگیری حقوق کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.

هادی هاشمیان اظهار کرد: کارشناسان این مرکز برنامه‌های مصوب برای کودکان و نوجوانان در دستگاه‌های اجرایی را بررسی و در صورت قصور مدیران و بی‌توجهی به امور کودکان با دستور دادستان علیه آنان اقامه دعوی می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این در این مرکز مشاوران حقوقی و روانشناسان از دادسرای گرگان و اداره‌های بهزیستی و سایر دستگاه‌های امدادرسان حضور دارند و کارهای مشاوره‌ای و حقوقی به مراجعان ارائه می‌کنند.

هاشمیان گفت: سمن‌ها هم همکاری تنگاتنگی با این دفتر دارند و موارد کودک آزاری را گزارش می‌کنند. مردم می‌توانند گزارش‌های کودک آزاری را به شماره ۰۹۳۹۶۵۰۸۳۷۳ این دفتر پیامک کنند.

به نقل از دادگستری گلستان، این دفتر به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ در طبقه اول نمازخانه دور میدان پارک جنگلی ناهارخوران پذیرای مراجعان است.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار