موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
233249
۰۱ تیر ۱۴۰۰

نامه کودکان غزه به گوترش

به گزارش کودک پرس ،کودکان غزه از دبیرکل سازمان ملل خواستند نام رژیم صهیونیستی را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار دهد. به نقل از خبرگزاری آناتولی، کودکان غزه در نامه‌ای که به تور وینسلند، هماهنگ کننده ویژه آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل طی سفرش به غزه تحویل دادند، اعلام کردند: ما از تصمیم […]

به گزارش کودک پرس ،کودکان غزه از دبیرکل سازمان ملل خواستند نام رژیم صهیونیستی را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار دهد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، کودکان غزه در نامه‌ای که به تور وینسلند، هماهنگ کننده ویژه آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل طی سفرش به غزه تحویل دادند، اعلام کردند: ما از تصمیم مجدد شما درباره عدم درج نام اسرائیل در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان شوکه شدیم. ما خواهان اصلاح این اشتباه و درج نام اسرائیل در لیست سیاه هستیم. آقای گوترش ما حق داریم از حقوق اصلی که کودکان جهان از آن برخودارند و در رأس آن حق زندگی در وطنی آزاد و امن برخوردار باشیم.

در این نامه آمده است: ما خواهان اقدام کارآمد بین المللی علیه کسانی هستیم که حقوق ما را نقض کرده‌اند و می‌خواهیم در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند.

طی آوریل و مه گذشته حدود ۶۹ کودک به دست ارتش رژیم صهیونیستی شهید شدند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار