موقعیت فعلی شما : خانه/سازمان بهزیستی
233077
۳۱ خرداد ۱۴۰۰

فرآیند غربالگری بینایی سنجی کودکان زیر 12 سال

به گزارش کودک پرس ،وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در بنیاد 15 خرداد ضمن اشاره به مأموریت‌های سازمان بهزیستی تأکید کرد: در دو سال گذشته «سلامت اجتماعی در بستر خانواده» محور فعالیت‌های این مجموعه بوده و خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا جزء مشمولین طرح‌های این سازمان قرار می‌گیرند. در همین […]

به گزارش کودک پرس ،وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در بنیاد 15 خرداد ضمن اشاره به مأموریت‌های سازمان بهزیستی تأکید کرد: در دو سال گذشته «سلامت اجتماعی در بستر خانواده» محور فعالیت‌های این مجموعه بوده و خانواده‌های دارای 3 فرزند به بالا جزء مشمولین طرح‌های این سازمان قرار می‌گیرند.

در همین راستا سیدعبدالله ارجائی مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به سه اولویت‌ فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی بنیاد 15 خرداد 1- جمعیت و خانواده 2- بهداشت و درمان 3- عمران اجتماعی تاکید داشت: امروز ما در بنیاد 15 خرداد خود را موکلف به ارائه خدمات در این سه بخش به محرومین می‌دانیم و نباید خانواده‌ای که جزء مشمولین و مخاطب این مجموعه است از خدمات بنیاد 15 خرداد محروم باشد.

ارجائی در ادامه افزود: فرآیند غربالگری بینایی سنجی کودکان زیر 12 سال با همراهی بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور به زودی در سراسر کشور شروع خواهد شد و ان‌شالله دیگر هیچ کودکی به علت مشکلات مالی از خدمات چشم پزشکی محروم نخواهد بود.

در ادامه به لزوم انعقاد تفاهمنامه‌ای جهت خدماتی که در سازمان بهزیستی کشور و بنیاد 15 خرداد هم‌پوشانی دارند تأکید شد که این مهم ان‌شالله در هفته جاری محقق خواهد شد.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار