233070
۳۱ خرداد ۱۴۰۰

پرچم سبز حرم متبرک رضوی در مؤسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند

به گزارش کودک پرس ،خادمان معین‌الضعفا به همراه پرچم سبز حرم متبرک رضوی در مؤسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند حضور یافتند. جمعی از مددجویان مرکز اعم از سالمندان، معلولان و کودکان ساعاتی قبل از ورود کاروان زیر سایه خورشید خود را به داخل محوطه رسانده و چشم انتظار رسیدن عطر رضوی بودند. پرسنل و […]

به گزارش کودک پرس ،خادمان معین‌الضعفا به همراه پرچم سبز حرم متبرک رضوی در مؤسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند حضور یافتند.

جمعی از مددجویان مرکز اعم از سالمندان، معلولان و کودکان ساعاتی قبل از ورود کاروان زیر سایه خورشید خود را به داخل محوطه رسانده و چشم انتظار رسیدن عطر رضوی بودند.

پرسنل و کارکنان این مؤسسه با ذبح گوسفند و دود کردن اسپند به استقبال خدام حرم رضوی آمدند و معلولان تحت پوشش این مرکز با خواندن سرود از خدام حرم استقبال کرده و با دیدن پرچم سبز متبرک حرم رضوی منقلب شدند.

 

معلولان مرکز توانبخشی با دود کردن اسپند و با داشتن گل، از ساعت‌های اولیه صبح جلوی درب ورودی مرکز ایستادند و خود را آماده دیدار خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) کردند.

شوق دیدار پرچم حرم رضوی آن‌ها را از ایستادن خسته نکرده و هم‌صدا با کارکنان مرکز توانبخشی نوای «آمده‌ام‌ ای شاه پناهم بده» را با اشک دیده فریاد می‌زدند.

بالاخره زمان انتظار به پایان رسید و مددجویان مرکز با فرستادن صلوات و با گل به استقبال خادمان حرم رضوی رفتند و پرچم امام رضا (ع) را بوسه‌باران کردند و در زیر لب دعا‌هایی را زمزمه و آرزو‌هایی را طلب می‌کنند.

 

آری؛ معلولان با قلبی آکنده از مهربانی میزبان خدام رضوی بودند، هر چند سخن به خوبی نمی‌توانستند بگویند، اما با حرکات دست خودشان و بوسه باران کردن پرچم رضوی، نشان دادند که ارادت ویژه‌ای به حضرت ثامن الائمه (ع) دارند.

همانطور که خادمان حرم مطهر رضوی به سالن اصلی اجرای برنامه می‌آمدند هر کدام از معلولان و پرسنل پرچم سبز گنبد امام رضا(ع) را بوسه باران کردند و از راه دور به امام مهربانی‌ها سلام دادند.

در ادامه نیز خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم با حضور در تک تک اتاق‌ها از معلولان سرکشی کردند و از نزدیک با حال و هوای این مرکز آشنا شدند و در پایان هر دیدار نیز نمک و نبات تبرکی به معلولان اهدا شد.

 

حجت‌الاسلام «موحدیان» مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در این محفل نورانی، گفت: وقتی وارد صحن و سرای امام رضا(ع) شوید قبل از اینکه سلام کنید خود امام به شما سلام می‌گویند.

وی بیان داشت: امام رضا(ع) گفتن تنها در حرف نباشد باید در عمل نیز پیرو ایشان بود؛ امام هشتم امام مهربانی‌ها است و خدمت کردن به این عزیزان توفیق و سعادت می‌خواهد.

ومُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خدمت کردن به معلولان و سالمندان را یک جهاد دانست .و خاطرنشان کرد: در این مؤسسه از اسراف بسیاری جلوگیری می‌کنند که این مهم پیروی به سیره امام رضا(ع) است

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار