232588
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

برگزاری ۶۸ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

به گزارش کودک پرس ،سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به موضوع تعطیلی مدارس در تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری حدود ۶۸ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است. حجت‌الله آسمند  درخصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری […]

به گزارش کودک پرس ،سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به موضوع تعطیلی مدارس در تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری حدود ۶۸ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

حجت‌الله آسمند  درخصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اوقات فراغت در تابستان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از سال گذشته تمامی کلاس‌های حضوری این کانون تعطیل شده است و کلاس‌ها به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شوند، همچنین ثبت‌نام کلاس‌ها نیز به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: از حدود یک هفته پیش ترم بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پایان یافت که ۱۷ کارگاه آموزشی در این ترم فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام ترم تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از تاریخ ۲۹ خرداد آغاز می‌شود و ۱۵ تیر نیز تاریخ شروع کلاس‌ها است که حدودا تا اواسط شهریور ادامه دارند.

آسمند عنوان کرد: با توجه به موضوع تعطیلی مدارس در تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری حدود ۶۸ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است و این کانون آمادگی لازم جهت برگزاری این ۶۸ کارگاه را به صورت آنلاین برای تابستان دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پیش از شیوع بیماری کرونا و با برگزاری حضوری کلاس‌ها، کارگاه‌های آموزشی گستردگی بیشتری داشتند همچنین استقبال از این کلاس‌ها نیز نسبت به کلاس‌های آنلاین بیشتر بود.

وی اضافه کرد: درخواستی از سمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به ستاد مبارزه با کرونا استان فرستاده شده است که درصورت موافقت این ستاد با توجه به فضاها و ظرفیت‌های موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برخی کلاس‌ها با ظرفیت محدود و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شوند.

آسمند با اشاره به این موضوع که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری فضاهای بسیار بزرگی جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی وجود دارد تصریح کرد: طی چندروز آینده با وصول پاسخ درخواست ارسال شده به ستاد مبارزه با کرونا استان و درصورت موافقت این ستاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل کلاس‌های حضوری در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برخی از کارگاه‌های درنظر گرفته شده برای ترم تابستان شامل کارگاه کاردستی مقدماتی که ویژه نونهالان است، ساخت عروسک‌های نمایشی، شاهنامه‌خوانی به صورت مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته، نجوم، شعر و قصه‌های خلاق، مهندسی خلاق، پویانمایی، خوش‌نویسی، سفالگری است همچنین کارگاهی با عنوان حال خوش زندگی برگزار خواهد شد که در این کارگاه مهارت‌های مختلفی آموزش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ویژه کودکان و نوجوانان است یعنی از حدود چهار یا پنج سال تا ۱۷ یا ۱۸ سال با توجه به نوع کلاس‌ها می‌توانند در آن‌ها شرکت داشته باشند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار