موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
232566
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

اسرائیل در لیست سیاه کشورهای ناقض حقوق کودکان نیست!

به گزارش کودک پرس ،سازمان ملل روز جمعه در گزارشی ضمن برشمردن موارد متعدد نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به هیچ اقدام عملی برای مقابله با آن اشاره نکرد. به گزارش شبکه الجزیره در این گزارش آمده است: نظامیان اسرائیلی در بیش‌ترین موارد نقض حقوق کودکان در سال ۲۰۲۰ در کرانه باختری، غزه، […]

به گزارش کودک پرس ،سازمان ملل روز جمعه در گزارشی ضمن برشمردن موارد متعدد نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به هیچ اقدام عملی برای مقابله با آن اشاره نکرد.

به گزارش شبکه الجزیره در این گزارش آمده است: نظامیان اسرائیلی در بیش‌ترین موارد نقض حقوق کودکان در سال ۲۰۲۰ در کرانه باختری، غزه، قدس و اسرائیل دخالت دارند.

سازمان ملل در این گزارش نسبت به کشته و زخمی شدن کودکان فلسطینی به ضرب گلوله‌های واقعی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد و گفت: ما از اسرائیل می‌خواهیم در خصوص مواردی که از گلوله‌های واقعی استفاده شده است، تحقیق کند.

با این حال بر اساس این گزارش گوترش دبیر کل سازمان ملل تصمیم گرفته که نظامیان اسرائیلی همچنان در لیست سیاه کشورها و گروههای ناقض حقوق کودکان نباشند.

در این گزارش آمده است: ما درباره ۳۰ حمله نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان به مدارس و بیمارستان‌های غزه و کرانه باختری تحقیق کردیم.

سازمان ملل همچنین از رژیم صهیونیستی خواست به بازداشت اداری کودکان پایان دهد و هر گونه سوء برخورد با کودکان در حین بازداشت را متوقف کند.

در گزارش سازمان ملل آمده است: ما از مقامات اسرائیل می‌خواهیم در اقدامات خود تجدید نظر کرده تا مانع هر گونه استفاده مفرط از زور شود.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار