موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
232558
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

به عشق حاج قاسم رأی می دهم

به گزارش کودک پرس ، عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان در طرحی ابتکاری پویش «رأی تو _فردای من» را در شهرک سازمانی هوانیروز راه‌اندازی و محل اخذ رأی نمادین را ویژه کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ ایجاد کرد. این طرح ابتکاری به منظور ترغیب و تشویق والدین به حضور حداکثری در انتخابات ریاست […]

به گزارش کودک پرس ، عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان در طرحی ابتکاری پویش «رأی تو _فردای من» را در شهرک سازمانی هوانیروز راه‌اندازی و محل اخذ رأی نمادین را ویژه کودکان و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ ایجاد کرد.

این طرح ابتکاری به منظور ترغیب و تشویق والدین به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و خوشبین کردن فرزندان به آینده و درک صحیح از انتخابات توسط عقیدتی سیاسی هوانیروز کرمان اجرا شد.

 

 

حضور پرشور و شوق کودکان و نوجوانانی که هنوز واجد شرایط رأی دادن نیستند در پای این صندوق نمادین رأی‌گیری، تداعی‌گر آینده‌ای روشن و پرامید برای نسل جدید و میهن عزیزمان ایران است.

یکی از کودکان حاضر در پای این صندوق نمادین اظهار کرد: آمده‌ام به عشق حاج‌قاسم رأی داده و برای کشور و آینده خودم تصمیم بگیرم.

صحنه زیبای سرباز وطن در پای صندوق‌های رأی

حضور پدر و فرزند سرباز در پای صندوق رأی شهرک سازمانی هوانیروز کرمان خود یکی از صحنه‌های غرورآفرین ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

 

 

سربازی که می‌گوید، آمده‌ام تا با حضور در پای صندوق رأی ترسی که در دل دشمن است را بیشتر کنم و ثابت کنم سرنوشت کشورم برایم مهم است و تک تک ما جوانان هستیم که این سرنوشت را رقم می‌زنیم.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار