موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
232425
۲۷ خرداد ۱۴۰۰

بازداشت سه کودک فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست

به گزارش کودک پرس ،رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست سه کودک فلسطینی را که در یک زمین بازی در اردوگاه عایده در بیت لحم حضور داشتند، بازداشت کردند و با خود به نقطه نامعلومی بردند. از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی هم دقایقی پیش با صدور بیانیه ای اقدام نظامیان صهیونیست در هدف […]

به گزارش کودک پرس ،رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست سه کودک فلسطینی را که در یک زمین بازی در اردوگاه عایده در بیت لحم حضور داشتند، بازداشت کردند و با خود به نقطه نامعلومی بردند.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی هم دقایقی پیش با صدور بیانیه ای اقدام نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن خانم ابتسام کعابنه آزاده فلسطینی از اهالی اریحا را محکوم کرد.

در بیانیه مطبوعاتی این گروه مبارز فلسطینی آمده است : رژیم صهیونیستی همچنان درحال ارتکاب شنیع ترین جنایات علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی است.

جان و حقوق ملت فلسطین از نگاه نظامیان تا بن دندان مسلح صهیونیست هیچ ارزش و بهایی ندارند و در همین چارچوب کودکان ، جوانان ، زنان و سالخوردگان را با خونسردی کامل اعدام می کنند.

اعدام ابتسام کعابنه اسیر سابق فلسطینی در نزدیکی پست ایست و بازرسی قلندیا در شال قدس اشغالی هم یکی دیگر از جنایاتی است که به کارنامه این رژیم اضافه می‌شود ، پیش از این هم شاهد جنایت صهیونیستها در جنین بودیم در حالی که لیست جنایات صهیونیست‌ها دیگر قابل شمارش نیستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطینی تاکید می‌کنیم این جنایت بیانگر شنیع ترین انواع تروریسم و تجاوزگری است که رژیم اسرائیل در حق ملت فلسطین مرتکب می‌شود.

این جنایت اهمیت همبستگی ملت فلسطین با یکدیگر و همسوی ظرفیت هایش برای مقابله دشمن صهیونیستی را نشان می‌دهد.

همچنین هر نوع سکوت در مقابل چنین جنایتی لکه ننگی بر پیشانی هیئت ها بین المللی ، کشورها و سازمان‌های مختلفی است که داعیه توجه به حقوق بشر دارند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان شهادت این بانوی فلسطینی را به خانواده وی و اهالی اریحا تسلیت گفت.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار