232001
۲۵ خرداد ۱۴۰۰

بازگشایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از بازگشایی مراکز کانون در استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد. مهناز فتاحی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی، افزود: با نزدیک‌شدن به ماه تابستان و آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مختلف تابستانی در مراکز کانون پرورشی، تصمیم گرفتیم مراکز کانون […]

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از بازگشایی مراکز کانون در استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

مهناز فتاحی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی، افزود: با نزدیک‌شدن به ماه تابستان و آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مختلف تابستانی در مراکز کانون پرورشی، تصمیم گرفتیم مراکز کانون استان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

فتاحی یادآور شد: در این روزها، با توجه به افزایش تماس‌های خانواده‌ها و علاقمندی کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون، علاوه بر برگزاری کلاس‌های تابستانی به‌صورت برخط(آنلاین)، فعالیت مراکز به‌صورت حضوری نیز آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که همه این مراکز با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکلهای بهداشتی بازگشایی شده اند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار