موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
231755
۲۴ خرداد ۱۴۰۰

کتاب «عروسکم گم شده» منتشر شد

به گزارش کودک پرس ،کتاب «عروسکم گم شده» نوشته‌ بهناز ضرابی‌زاده با تصویرگری فروغ یعقوبی منتشر شد. به گزارش ایسنا، این کتاب در گروه داستان‌های فارسی با قطع رحلی در ۳۲ صفحه تمام‌رنگی برای گروه سنی نوجوان (۷+) از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. بر اساس معرفی ناشر از […]

به گزارش کودک پرس ،کتاب «عروسکم گم شده» نوشته‌ بهناز ضرابی‌زاده با تصویرگری فروغ یعقوبی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب در گروه داستان‌های فارسی با قطع رحلی در ۳۲ صفحه تمام‌رنگی برای گروه سنی نوجوان (۷+) از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

بر اساس معرفی ناشر از کتاب، «عروسکم گم شده»، قصه‌ دختربچه‌ای است که در هنگام بازی در پارک، یک لنگه جوراب سفید عروسکی را پیدا می‌کند و در ذهن خود برای آن داستان می‌سازد.

در بخش ابتدایی داستان این کتاب آمده است: «من و مادرم تابستان‌ها به پارک می‌رویم. یک روز توی پارک چشمم افتاد به لنگه جوراب سفید عروسکی که روی چمن‌ها افتاده بود. فکر کردم حتما دختربچه‌ای دیشب با پدر و مادرش به پارک آمده و عروسکش موقع آب‌بازی خودش را خیس کرده و دختربچه مجبور شده لباس‌های آن را عوض کند؛ اما در تاریکی شب، یک لنگه جوراب آن را جا گذاشته است. بعد هم تندتند فکرهای دیگری به ذهنم رسید و حتی به‌جای یک لنگه جوراب فکر کردم عروسک روی چمن‌ها جامانده و همان وقت با آن عروسک جامانده یک داستان ساختم.

قیمت کتاب «عروسکم گم شده» ۱۶هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی: shop.kpf.ir و مراکز عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون در سراسر کشور خریداری کنند.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار