موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودکان محروم
231509
۲۳ خرداد ۱۴۰۰

تجمع اعتراض آمیز کودکان فلسطینی

به گزارش کودک پرس ، به نقل از کانال تلگرامی شبکه خبری القدس، کودکان فلسطینی با برگزاری یک تجمع اعتراض آمیز در نابلس با عنوان «ما قدس را آزاد خواهیم کرد» از کودکان اسیران فلسطینی حمایت کردند.یک کودک فلسطینی گفت: ما به اینجا آمده ایم تا با فرزندان اسیران فلسطینی که در زندان‌های رژیم اشغالگر […]

به گزارش کودک پرس ، به نقل از کانال تلگرامی شبکه خبری القدس، کودکان فلسطینی با برگزاری یک تجمع اعتراض آمیز در نابلس با عنوان «ما قدس را آزاد خواهیم کرد» از کودکان اسیران فلسطینی حمایت کردند.یک کودک فلسطینی گفت: ما به اینجا آمده ایم تا با فرزندان اسیران فلسطینی که در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس به سر می‌برند اعلام همدردی و همبستگی کنیم. من به شما سلام عرض می‌کنم ما قدس را آزاد خواهیم کرد.
یکی از کودکان شرکت کننده در این فعالیت گفت: ما به اینجا آمده ایم تا از اسیران در برابر رژیم اشغالگر صهیونیست حمایت کنیم. ما دوست داریم فلسطین را آزاد کنیم و همراه با صلح و صفا زندگی کنیم، زیرا ما کودکان باید آزادی داشته باشیم.
یکی دیگر از کودکان فلسطینی نیز گفت: ما به اینجا آمده ایم تا با فرزندان اسیران فلسطینی که در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس به سر می‌برند اعلام همدردی و همبستگی کنیم ما باید در برابر این رژیم اشغالگر مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.

یکی دیگر از کودکان فلسطینی شرکت کننده در این تجمع نیز گفت: ما به صلیب سرخ این پیام را می‌رسانیم که با هر اندازه که توان دارند تلاش نمایند کودکان زندانی و اسیر فلسطینی را آزاد کنند تا آن‌ها هم مانند ما حق طفولیت خود را در زندگی داشته باشند.
دیگر کودک فلسطینی نیز اظهار داشت: ما به اینجا آمدیم تا به صلیب سرخ بگوییم کودکان اسیر در زندان‌های اسرائیل را آزاد کنند و حقوق آن‌ها را به آن‌ها بدهند تا درس بخوانند و زندگی کنند و رفاه داشته باشند و مجازات نشوند.
یکی دیگر از کودکان شرکت کننده در این مراسم نیز تاکید کرد: ما به اینجا آمدیم تا فعالیتی داشته باشیم تا از اسیران کودک حمایت کنیم آن‌ها حق دارند که حقوق بشری خود را داشته باشند آن‌ها باید بتوانند بازی کنند ما به صلیب سرخ آمده ایم تا آن‌ها را از زندان‌ها خارج کند.
دیگر کودک فلسطینی نیز اظهار داشت: اسیران باید از حقوق خود برخوردار باشند و ما حقوق آن‌ها را مطالبه می‌کنیم، زیرا رژیم اشغالگر آن‌ها را شکنجه می‌کند. بسیاری از بیماران بر اثر این بیماری‌ها در زندان فوت کردند و بسیاری نیز هم اکنون نیاز به مداوا دارند ما باید از آن‌ها حمایت کنیم و به آن‌ها یاری برسانیم.

منبع:صداوسیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار