231506
۲۳ خرداد ۱۴۰۰

ارتقاء سلامت مادران باردار و شیرده

به گزارش کودک پرس ، در فروردین ماه سال‌ جاری 272 مادر باردار و شیرده از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند. محمدرضا شاسته جو ، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می‌دهد ، گفت: بخش عمده منابع آن از طریق […]

به گزارش کودک پرس ، در فروردین ماه سال‌ جاری 272 مادر باردار و شیرده از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.
محمدرضا شاسته جو ، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می‌دهد ، گفت: بخش عمده منابع آن از طریق مشارکت‌های مردمی و خیران تأمین می شود.

وی از حمایت این نهاد از مادران باردار و شیرده خبر داد و افزود: به منظور ارتقاء سلامت مادران باردار و شیرده و به جهت رفع سوء تغذیه مادران استان مبلغ 27 میلیون و 200 هزار تومان در قالب شارژ بن کارت و تهیه سبد غذایی با همکاری مشترک بنیاد علوی و کمیته امداد به 272 نفر از مادران باردار و شیرده استان در فروردین ماه امسال کمک شده است.

وی در ادامه از حمایت این نهاد از 1901 کودک مبتلا به سوء تغذیه در سطح استان خبر داد و اظهارکرد: هر کودک به محض ورود به طرح و بهره‌مندی از آن باید حداقل طی دو دوره شش ماهه تحت حمایت طرح قرار گیرد تا مراتب پایش رشد آن به صورت کامل انجام و شرایط رفع سوء تغذیه وی با تأیید مراکز بهداشتی، درمانی پس از مهلت یک ساله محرز شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان در پایان گفت: منابع دولتی و منابع مالی کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای این افراد نیست و کمیته امداد نیازمند کمک خیران و مشارکت آن‌ها برای تأمین نیازهای این بیماران است.

منبع:صداوسیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار