موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
231485
۲۳ خرداد ۱۴۰۰

ریکی ریکوتا؛ موش کوچولویی با مشکلات بزرگ!

به گزارش کودک پرس ،«نبرد با پشه‌های جهش‌یافته‌ عطارد» جلد دوم از مجموعه ریکی ریکی و ربات پرتوان نوشته‌ دَو پیلکی با ترجمه صدیقه تاجیک منتشر شد. ریکی ریکوتا؛ موش کوچولویی با مشکلات بزرگ! این مجموعه ۹ جلدی داستانى مصور است که با روشى به نام «فیلیپ اُ راما» (لغتی که خود نویسنده برای این […]

به گزارش کودک پرس ،«نبرد با پشه‌های جهش‌یافته‌ عطارد» جلد دوم از مجموعه ریکی ریکی و ربات پرتوان نوشته‌ دَو پیلکی با ترجمه صدیقه تاجیک منتشر شد.

ریکی ریکوتا؛ موش کوچولویی با مشکلات بزرگ!

این مجموعه ۹ جلدی داستانى مصور است که با روشى به نام «فیلیپ اُ راما» (لغتی که خود نویسنده برای این سبک ساخته است) طراحى شده که این قابلیت را به خواننده می‌دهد تا با ورق زدن صفحات در لحظات هیجانى داستان، به آنها جان ببخشد این کتاب به صورت نیمه کمیک و نیمه داستانی است.

انتشارات قدیانی از این مجموعه مصور، یک جلد را چاپ کرده و مابقی آن در دست ترجمه است.

دو پیلکی یکی از موفق‌ترین نویسندگان و تصویرسازان کتاب‌های کودک در جهان است که تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

ریکی با پدر و مادرش زندگی می‌کند. دوست پیدا کردن توی مدرسه برای ریکی خیلی سخت است و قلدرهای محله همیشه سر راه او سبز می‌شوند. ریکی آرزو دارد کسی را پیدا کند تا بهترین دوستش شود و او را از شر آن قلدرهای ترسناک خلاص کند. ریکی نمی‌داند که آرزویش به زودی برآورده می‌شود. آن هم با یک اتفاق بزرگ!

ریکی و دوست جدیدش، ربات قدرتمند، قهرمانانی هستند که بارها دنیا را نجات می‌دهند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، جلد دوم ریکی ریکوتا را در نوبت اول چاپ به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان روانه‌ بازار کتاب کرد. قابل ذکر است که قبلا جلد اول این مجموعه منتشر شده است.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار