موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
231
۱۰ مرداد ۱۳۹۵

کودکان چهارمحال و بختیاری با فرآیند انتقال خون آشنا شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز تأسیس سازمان انتقال خون کودکان این استان با فرآیند انتقال خون آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس، فرزاد رحیمی، اظهار کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با مراحل انتقال خون از نزدیک آشنا شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک شهرکرد با راهپیمایی در خیابان و اجرای برنامه‌های متنوع حمایت خود از همنوعان خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه انتقال خون برای کودکان از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: این کودکان با سردادن شعار «با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم» این امر خیرخواهانه را تأیید و تکریم کردند.

رحیمی خاطرنشان کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در این برنامه با روند کار انتقال خون بیش از پیش آشنا و سؤالات خود پیرامون رسالت کاری سازمان انتقال خون را مطرح و پاسخ مناسب را از مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری دریافت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ارتقا بینش و دانش در حوزه طب انتقال خون در میان کودکان و نوجوانان، ارتقا سطح آموزش این قشر از جامعه در زمینه کاربرد خون و فرآورده‌های آن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه‌ بوده است.

وی اضافه کرد: تقویت حس همنوع‌دوستی و محبت به دیگران، آشنایی با سازمان‌های مختلف جامعه ازجمله انتقال خون و آشنایی با جایگاه طب انتقال خون و سلامت خون از دیگر اهداف مهم این برنامه‌ است.

انتهای پیام

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار