230655
۱۹ خرداد ۱۴۰۰

برگزیدگان نخستین مهرواره‌ ادبی «مدح ماه»

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان نخستین مهرواره‌ ادبی «مدح ماه» را معرفی کرد. نفرات برگزیده و شایسته تقدیر نخستین مهرواره‌ ادبی «مدح ماه» در ۲ بخش شعر و داستان، از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند. بر اساس بیانیه‌ هیات […]

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان نخستین مهرواره‌ ادبی «مدح ماه» را معرفی کرد.

نفرات برگزیده و شایسته تقدیر نخستین مهرواره‌ ادبی «مدح ماه» در ۲ بخش شعر و داستان، از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

بر اساس بیانیه‌ هیات ‌داوران این مهرواره در بخش شعر، سنا امرایی و مریم زکی‌زاده از انجمن شاعران نوجوان صبا اهواز و مریم اسماعیلی از انجمن شاعران نوجوان آیینه‌های ناگهان مسجدسلیمان را به عنوان نفرات برگزیده معرفی کردند.

همچنین در این بخش ریحانه دهقانی از انجمن شاعران نوجوان آیینه‌های ناگهان اندیمشک، آتنا دهقانی از انجمن شاعران نوجوان صبا اهواز و ستایش مسعودی عضو مکاتبه‌ای کانون از بندرامام خمینی (ره) به عنوان نفرات شایسته‌ تقدیر معرفی شدند.

بنابر اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در بخش داستان این مهرواره نیز سوفیا رضایی و آوا احمدی از انجمن نویسندگان نوجوان صبا اهواز و نرگس فکرنشان عضو مکاتبه‌ای کانون از شهرستان آبادان، عنوان برگزیده‌ این مهرواره را از آن خود کردند.

در این بخش همچنین محمدحسین و فاطمه عبدی سعیدی از انجمن نویسندگان نوجوان صبا اهواز و ریحانه گلستان عضو مکاتبه‌ای کانون اهواز، عنوان شایسته‌ تقدیر بخش داستان را کسب کردند.

داوری این مهرواره را زینب خورشیدی (در بخش شعر) و فاطمه رشیدی (در بخش داستان)، از مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به ‌عهده داشتند.

فراخوان نخستین مهرواره‌ ادبی «مدح ماه» در اردیبهشت‌ ۱۴۰۰ با محوریت ماه مبارک رمضان در ۲ بخش شعر و داستان ویژه‌ اعضای انجمن‌های شعر و داستان کانون خوزستان و اعضای بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی این استان منتشر شد و در خرداد ۱۴۰۰ با معرفی و تجلیل برگزیدگان به‌ کار خود پایان داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار