موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
230632
۱۹ خرداد ۱۴۰۰

فراخوان نخستین مهرواره‌ هنری «دست‌سازه‌های آشنا»

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان نخستین مهرواره‌ هنری «دست‌سازه‌های آشنا» را با موضوع «تولید صنایع دستی و بومی با نگاهی نو و خلاقانه» منتشر کرد. این رویداد هنری، ویژه‌ نوجوانان رده‌ سنی (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری […]

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان نخستین مهرواره‌ هنری «دست‌سازه‌های آشنا» را با موضوع «تولید صنایع دستی و بومی با نگاهی نو و خلاقانه» منتشر کرد.

این رویداد هنری، ویژه‌ نوجوانان رده‌ سنی (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون برگزار خواهد شد.

آثار باید مبتنی بر شیوه‌های تولید دستی خلق ‌شده و از خلاقیت توام با نگاه هنرمندانه برخوردار باشند و علاقه‌مندان می‌توانند در تهیه‌ آثار خود از قابلیت‌های هنری صنایع دستی بومی، محلی با نگاهی تازه بهره ببرند.

هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک اثر که دارای شناسنامه (نام اثر، مواد و ابزار مورد استفاده و نام سازنده اثر) است، خواهد بود و باید فیلم یک دقیقه‌ای از مراحل ساخت اثر تولید شده خود را به همراه عکس اثر از طریق پیام‌رسان مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان یا بارگذاری در سایت khz.kpf.ir به این مهرواره ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مهرواره، ۳۰ تیر ۱۴۰۰ اعلام شده است.

آثار دریافتی این رویداد هنری به صورت نمایشگاه مجازی در سایت کانون استان خوزستان به نمایش در خواهند آمد.

بنا بر اعلام کانون پرورش فکری خوزستان، سه برگزیده‌ هر گروه سنیِ نخستین مهرواره‌ هنری «دست‌سازه‌های آشنا»، در هفتم مرداد ۱۴۰۰ همزمان با عید سعید غدیر خم معرفی و تجلیل خواهند شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار