230413
۱۸ خرداد ۱۴۰۰

تقدیر از عوامل سریال «منم دوستت دارم»

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت، ایمان قربانی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران بزرگ با حضور در شبکه سلامت از عوامل سریال آموزنده منم دوستت دارم که تا کنون بیش از ۷۰ قسمت آن از شبکه سلامت پخش شده است تقدیر کرد. قاسمی رئیس شبکه سلامت در این مراسم […]

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت، ایمان قربانی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران بزرگ با حضور در شبکه سلامت از عوامل سریال آموزنده منم دوستت دارم که تا کنون بیش از ۷۰ قسمت آن از شبکه سلامت پخش شده است تقدیر کرد.

قاسمی رئیس شبکه سلامت در این مراسم اظهار کرد: با ساخت مستند، مسابقه، سریال‌های نمایشی طنز، در شبکه سلامت مخاطب این شبکه به طور چشمگیری افزایش یافته است به طوری که نرخ رشد مخاطبین شبکه سلامت از بسیاری از شبکه‌های صدا و سیما پیشی گرفت.

وی گفت: پخش فیلم‌های سینمایی، موشن گرافی انیمیشن، مستندهای خارجی و داخلی و سریال در چهار حوزه سلامت جسم، روان، اجتماعی و معنوی و حتی تغییرات اساسی دکوراسیون برنامه‌ها، رویکرد مخاطبین‌ به این شبکه تخصصی افزایش یافت.

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت صدا وسیما افزود: ساخت سریال‌های نمایشی با زمان بسیار کوتاه حدود ۵ دقیقه از جمله کارهای بسیار مشکل در رسانه است، شبکه سلامت بعد از ساخت سریال سوریخ سریال طنز اجتماعی منم دوستت دارم را ساخت و در این سریال بسیاری از موضوعات روانشاسی خانواده با زبان ساده به نمایش گذاشته شد.

رییس شبکه سلامت ادامه داد: بخش دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد.

قربانی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری استان تهران نیز در این مراسم گفت: این سریال توانست بسیاری از مسائل خانواده بخصوص مسائلی در حوزه بانوان را که مغفول مانده بود را به زبان ساده نمایش به تصویر بکشد و بسیاری از مسائل و رفتارهایی که در زندگی مردم تابو بود را بشکند.

سریال طنز منم دوستت دارم مهارت‌های لازم را برای ایجاد روابط گرم و صمیمی خانوادگی به نمایش می‌گذارد، در این سریال بیشتر به موضوعات روانشناسی، اجتماعی، فرزندآوری، بلوغ نوجوان، احترام به بزرگترها، فرزند پروری، ابراز دوستی، توجه به رویاهای کودکان، روابط اجتماعی خانواده و غیره به زبان ساده می‌پردازد.

همچنین در این مراسم از مجموعه بهار ارتباط گستر و سامانه ستاره پونصد به عنوان حامی مالی و معنوی این سریال با حضور برخی از مدیران این مجموعه تقدیر شد.

مهران رسام تهیه کننده مجموعه، از کیفیت بخشی این سریال با حمایت اسپانسر آن تشکر کرد. عوامل این سریال نود قسمتی با حضور: تهیه کننده مهران رسام، کارگردان مجید پرکار، جانشین تهیه کننده سید مهدی قائم مقام و دکتر پورحسین به عنوان مشاور محتوایی طرح ساخته شده است.

همچنین نگار عابدی، مسعودفروتن، امیرحسین صدیق، عرفان برزین و ترنم کاظمی بازیگران این سریال هستند این سریال ۵ تا ۷ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۲:۵۰ و ۵:۵۵ و ۱۱:۴۵ و ۱۹:۵۰ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار