موقعیت فعلی شما : خانه/کودک تی وی
227798
۰۳ خرداد ۱۴۰۰

قلک هشتادوسوم به پیشخوان مطبوعات آمد

هشتادوسومین شماره مجله کودک قلک منتشر شد و روی پیشخوان آمد.

به گزارش کودک پرس،به نقل از روابط‌عمومی ماهنامه قلک، هشتاد و سومین شماره ماهنامه «قلک» ویژه خردادماه، به‌تازگی برای کودکان گروه سنی ۳ تا۷ سال منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

در این‌شماره از مجله مذکور، همراه با داستان سریالی ماجراهای «دی‌دی و دادی» دو شخصیت فضایی قلکی نوشته مریم شجاعی‌پور و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو، کودکان با مفهوم اینترنت‌بانک آشنا می‌شوند و می‌آموزند می‌توان از هرجایی از امکانات بانکی استفاده کنند.

«یه کشف عالی» سروده زهرا موسوی و تصویرگری مهدیه ربانی، «این دنیا مال کیه؟» نوشته پائول کندی، ترجمه مریم شجاعی‌پور و تصویرگری جیمز وولی، «مامان شای‌شای و آقا دام دام؛ یه کوفته قرمه‌سبزی» نوشته شهرزاد شهرجردی و تصویرگری ویدا کریمی، «ماجراهای دی‌دی و دادی و سیمبولودوس‌دوس؛ دداره‌نورد نو» نوشته مریم شجاعی‌پور و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو و تجدید خاطره از شماره‌های پیشین ماهنامه قلک با شعر «پریز برق گزگزو» سروده سعیده موسوی‌زاده و تصویرگری عاطفه فتوحی از مطالب بعدی هشتادوسومین‌شماره قلک هستند.

در هر شماره قلک بازی‌هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و سرگرم کردن بچه‌ها نیز وجود دارد. در این شماره و در بخش «بگو و بخور» بچه‌ها می‌توانند با موادغذایی که در خانه دارند یک میان‌وعده پروانه‌ای درست کنند و در بازی «بگرد و پیدا کن» بین همه شلوغی‌ها شکل‌های مختلف را پیدا کنند و تکه‌های جامانده از یک پازل را به جای خودشان برگردانند.

این‌مجله با ۲۸ صفحه مصور و قیمت ۳۰ هزار تومان روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار