227514
۰۲ خرداد ۱۴۰۰

همدان| قصه‌گویی وارد سازمان تامین اجتماعی می‌شود

مدیرکل کانون استان همدان با هدف همکاری سازمان تامین اجتماعی با کانون، ضمن دیدار با مدیرکل این سازمان، نسبت به همکاری این دو دستگاه با یکدیگر تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس،در اولین روز از خردادماه، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون‌فرهنگی کانون، در دفتر مدیرکل سازمان تامین اجتماعی حضور یافت و با وی به گفتگو نشست.
در این دیدار مدیرکل کانون استان ضمن بیان رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خواستار آشنایی هرچه بیشتر کارکنان این دستگاه با فعالیت‌های کانون شد.
ضرابی‌زاده در این دیدار به برگزاری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف، برای رده‌های سنی کودک و نوجوان، بزرگسال و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار خواهد شد و ضمن تبلیغ و اطلاع‌رسانی به ادارات و آحاد مردم، از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی نیز برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی دعوت می‌کنیم.
مدیرکل کانون با بیان این‌که سازمان تامین اجتماعی سازمانی گسترده و بزرگ است اذعان داشت: با اطلاع‌رسانی دقیق به خانواده‌ها می‌توان آنها را برای شرت در این جشنواره تشویق کرد.
در ادامه شهناز حمزه‌لویی، مدیر کل این سازمان ضمن خیرمقدم به حاضران، کانون را دستگاهی تاثیرگذار در آینده‌ی کودکان و نوجوانان خواند و گفت: در کودکی به همراه برادران خود عضو کانون بودم و اکثر کتاب‌های موجود در کتابخانه آن زمان را مطالعه کرده‌ام.
حمزه‌لویی با ابراز تاسف از این‌که کودکان و نوجوانان امروز، کمتر با کتاب مآنوس هستند گفت: باید تلاش شود کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخوانی سوق داده شوند و آینده‌ی روشنی را برای آن‌ها رقم زد.
در خلال این دیدار، بهناز ضرابی‌زاده و معصومه ابراهیمی با تشریح بخش‌های جدید جشنواره‌ قصه‌گویی، به شرکت هرچه بیشتر کارمندان و خانواده‌های آن‌ها در این رویداد فرهنگی تاکید کردند.
در پایان حمزه‌لویی با استقبال از شرکت خانواده بزرگ تامین اجتماعی در جشنواره  قصه‌گویی خواستار شرکت  کارکنان در بخش ۹۰ ثانیه‌ای و با مضمون اهداف این سازمان که همان آینده‌نگری خانواده‌هاست، شد.

شایان ذکر است که در پایان این دیدار دو طرف به تعامل و ارتباط بیشتر در  زمینه‌های فرهنگی توافق کردند.

منبع:کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار