226367
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

برگزاری پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

عیسی فلاحی گفت: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب خوانی ویژه کودک و نوجوان در اوایل مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس،عیسی فلاحی رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل ارشاد اسلامی استان کردستان، اظهار کرد: پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان در اوایل مردادماه سال جاری بصورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: مدیران جام باشگاههای کتابخوانی حوزه کودک و نوجوان می‌توانند در هر بخش حداکثر پنج اثر تا تاریخ 15 تیرماه به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کشور در تهران ارسال کنند.

 

فلاحی اضافه کرد: هدف از برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتاب خوانی است، در واقع جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور و استان کردستان است.

 

رئیس اداره امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: کودکان و نوجوانان امروزی از فعالیت در فضاهای جمعی و شبکه‌ای لذت می‌برند، دوست دارند هویت خود را در این اجتماعات به اثبات برسانند، جام باشگاه‌ها در این زمینه و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتب غیر درسی رغبت بیشتر خواهند داشت.

 

فلاحی یادآوری کرد: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برنامه‌ای مستمر، مداوم و بدون توقف است و در تمامی طول سال در حال برگزاری است.

 

وی اعلام کرد: در حقیقت آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان که هر سال برگزار می‌شود برای تقدیر و تشکر از کسانی است که در این برنامه حضور فعال و منسجمی دارند و فعالیت باشگاه‌ها در طول سال توسط تسهیلگران و مربیان باشگاه‌ها به صورت منسجم و مدام برگزار می‌شود و اعضای باشگاه‌ها می‌توانند در تمامی طول سال با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح از یارانه خرید کتاب که توسط معاونت امور فرهنگی ارائه می‌شود برخوردار شوند

منبع:شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار