موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
224846
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

شریعتی: لزوم توجه واحدهای تولیدی به استاندارد غذای کودکان

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با مدیرعامل شرکت نستله، کودکان را با ارزشمندترین سرمایه های کشور دانست و تاکید کرد : ایمنی و سلامت غذای کودکان باید بیشتر از سایر بخشها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ،غلامرضا شریعتی در دیدار با مدیرعامل شرکت نستله در سازمان ملی استاندارد ایران، وجود شرکت های معتبر بین المللی را مزیت اقتصادی برای کشور عنوان کرد و گفت: دولت از توسعه سرمایه گذاری و ظرفیت سازی برای اشتغال و تولید که منجر به صادرات و ارزآوری می شود حمایت می کند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به درخواست مساعدت های دولت برای توسعه برنامه های تولیدی ابراز امیدواری کرد: با رفع تحریم ها و عادی سازی تجارت، موانع تجاری کاهش یابد و زمینه لازم برای صادرات فرآهم آید.
شریعتی افزود: به منظور اتخاذ دستور العمل ها و ارتباط دوسویه برای تضمین کیفیت و تسهیل در تجارت کمیته فنی مشترک ایجاد شود.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران همچنین بر تسریع در بازنگری استاندارد غذای کودک و شیرخشک و همچنین اعطای نشان حلال ایران که مورد درخواست مدیرعامل نستله بود تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت نستله به عنوان نماینده سوئیس در ایران، تعهد به کیفیت را دغدغه این شرکت عنوان کرد و افزود: تولید سالم برای زندگی سالم و داشتن فردایی بهتر را هدف قرار داده ایم.
راجر فرای با بیان اینکه در سه دهه تولید در  ایران، بومی سازی و تولید با ضوابط و مقررات استاندارد را در استراتژی های شرکت لحاظ کرده ایم گفت: هم اکنون ۹۰ درصد مواد اولیه در ایران تولید می شود.
وی در پایان خواستار مساعدت سازمان استاندارد با صدور نشان حلال برای صادرات شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار