موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
224840
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

افتتاح استودیوی کارگاه‌های تخصصی برخط در گیلان

استودیوی کارگاه‌های تخصصی برخط اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در آستانه عیدسعید فطر در رشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کودک پرس ،مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در آئین راه‌اندازی این استودیو، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و جریان سازی تفکرات نوگرا و برگزاری کارگاه‌های ویژه تخصصی و عمومی برخط در سطح ملی از مهم‌ترین اولویت‌ها و اهداف افتتاح این استودیو بوده است.

اسفندیار ضیایی با اشاره به حضور بیش از هزار و ۶۰۰ علاقه‌مند و برپایی ۹۸ کارگاه تخصصی طی یک سال‌گذشته، افزود: برپایی کارگاه‌های عمومی برخط نوید بخش ارائه خدمات فرهنگی متنوع به جامعه هدف است.

وی در ادامه با بیان اینکه راه اندازی استودیو برخط ثمره آینده نگری و آینده پژوهی کانون است، گفت: این موضوع نشان دهنده وجود آمادگی برای رویدادهای پیش‌رو در برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی برخط محسوب می‌شود.

ضیایی همچنین به نقش کارکنان، مربیان و مدرسان آگاه این کارگاه‌ها را در همراه‌سازی جامعه و خدمات‌رسانی به تمامی علاقه‌مندان، به ویژه مخاطبانی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت، فراگیر، کتاب‌خانه‌های پستی و سیار کانون دسترسی ندارند اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به انعطاف پذیری چارچوب‌های آموزشی کانون، آمادگی برای برگزاری هم‌زمان کارگاه‌های مجازی و حضوری روزهای پسا کرونا و آماده‌سازی کلاس اولی‌ها برای تجربه این شرایط، از اولویت‌هایی است که بایستی مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است؛ این استودیو به مساحت ۴۰ مترمربع در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌برداری شده و گامی در مسیر فرصت‌سازی برای تمامی مخاطبان و فراهم‌سازی زمینه‌های ارتباط بهتر و مؤثرتر با اعضای کارگاه‌های تخصصی برخط و عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌شمار می‌رود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار