موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
224834
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

تداوم کودک‌کشی های صهیونیست‌ها در فلسطین

آتش و خون در فلسطین جاری است و سایه گلوله بر سر کودکان فلسطینی افتاده است و صهیونیست‌ها با خشونتی کم نظیر در حال کشتار مردم هستند و قصد کوتاه آمدن ندارند.

به گزارش کودک پرس ،محمدحسین لطف‌الهی در شرق نوشت: تصاویر و دوربین‌های خبرنگاران دیگر نمی‌توانند بازتاب‌دهنده آنچه در فلسطین می‌گذرد، باشند. اسراییلی‌ها با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کرده‌اند و ضمن محاصره این مسجد مهم مسلمانان را با استفاده از بمب‌های صوتی، گاز اشک‌آور، گلوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی تحصن‌کنندگان در این مکان مقدس هدف قرار می‌دهند. همزمان یهودیان افراطی نیز با حمله به مردم عادی که برای اعتراض به اقدام اسراییل در تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی‌ها از آن به خیابان آمده بودند، صحنه‌های وحشتناکی از خشم و خشونت را خلق کردند که در کمتر کشوری نظیر آن را می‌توان دید.

حماس در واکنش به این رفتارها، برخی مناطق تحت اشغال اسراییل نظیر قدس، عسقلان، تل‌آویو و تعدادی از شهرک‌های یهودی‌نشین را هدف حمله راکتی قرار داد که این حملات دست‌کم یک زخمی بر جای گذاشت. ارتش اسراییل هم برای مقابله به مثل بمباران کور غزه و مناطقی از شهر قدس را در دستور کار قرار داد که بر اساس گزارش رسانه‌ها نتیجه این حملات کشته شدن حداقل 20 غیرنظامی فلسطینی از جمله 9 کودک بود.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل با «تروریست» خواندن عاملان حمله راکتی مدعی است حماس «خط قرمزها را رد کرده» اما واقعیت این است که از نگاه نزدیک‌ترین متحدان اسراییل نیز اتفاقات اخیر و درگیری‌ها میان فلسطین و اسراییل نتیجه تمایل بی‌پایان تل‌آویو به تداوم اشغالگری و نقض دائمی حقوق فلسطینیان است.

روزنامه واشنگتن‌پست در این باره گزارش داده است که اسراییلی‌ها در هفته‌های اخیر علاوه بر حمله به محله شیخ جراح و مسجد الاقصی در روز دوشنبه نیز در مراسم «روز اورشلیم» گروه‌های افراطی با سرود خواندن علیه فلسطینی‌ها و حمله به آنان باعث شدند تا خشم مردم فلسطین بیش از پیش شعله‌ور شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار