موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
224639
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

خنجر افراطی‌گری و خشونت کور از پشت وارد آمد و پیکر امت را مجروح کرد

تروریست‌ها در کابل یک بار دیگر و این بار دردناک تر از همیشه، کودکان و دانش‌آموزان و جگر پاره‌های ما را به هنگام بازگشت از مدرسه در خون خود غلتان کردند و ملت‌های مسلمان را به سوگ نشاندند. آن پیکرهای پاره پاره، دانش اموزان و آن دفترها و کتاب‌های آغشته به خون بی‌گناهان، نشان از دشمنی داعش و داعشیان با دانش دارد. دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در این سوگ جانگداز در کنار ملت و دولت جمهوری اسلامی افغانستان است.

به گزارش کودک پرس ،سخنگوی دولت- ربیعی افزود: خنجر افراطی‌گری و خشونت کور از پشت وارد آمد و پیکر امت را مجروح کرد. تروریست‌ها در کابل یک بار دیگر و این بار دردناک تر از همیشه، کودکان و دانش‌آموزان و جگر پاره‌های ما را به هنگام بازگشت از مدرسه در خون خود غلتان کردند و ملت‌های مسلمان را به سوگ نشاندند. آن پیکرهای پاره پاره، دانش اموزان و آن دفترها و کتاب‌های آغشته به خون بی‌گناهان، نشان از دشمنی داعش و داعشیان با دانش دارد. دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در این سوگ جانگداز در کنار ملت و دولت جمهوری اسلامی افغانستان است.

سخنگوی دولت افزود: این ترورها و خشونت‌ورزی‌ها آن هم در چنین روزهای مبارکی، نه تنها ما را ناامید نمی‌کند بلکه بر همت ما در شتاب دادن به روندهای صلح آمیز، پایان دادن به اختلافات و تعمیق گفت وگو با همسایگان و مقابله بی‌امان با تفرقه افکنی و ظلم صهیونیستی و خشونت و ترور داعشی‌ها می‌افزاید. امیدواریم که بزودی با ثمربخشی این تلاش های دسته جمعی، روزهای بهتری را برای همه کشورهای منطقه و همسایه شاهد باشیم.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار