موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
224566
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

یزد/ کودکان کار مهمان اغذیه فروشان

رئیس بسیج اصناف یزد گفت: در شب بیست و هفتم رمضان بیش از ۳هزار و ۵۰۰ انواع پیتزا و ساندویج در بین نیازمندان یزدی توزیع شد.

به گزارش کودک پرس ، محمد اسلامی، با بیان اینکه  این اقدام با همت و تلاش اتحادیه اغذیه فروشان یزد انجام شده اظهار داشت: در این طرح حدود یک هزار کودک کار و دو هزار و پانصد نیازمند از قبل و با همکاری گروههای جهادی شناسایی و با محوریت بسیج اصناف و اتاق اصناف توزیع این غذاها انجام شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی و قولهای مساعد اتحادیه اغذیه فروشان یزد این گونه اقدامات در طول سال نیز در مناسبتهای گوناگون نیز اجرا خواهد شد.

اسلامی با اشاره به استقبال مغازه های اغذیه فروشی سطح شهر یزد از این برنامه خاطرنشان کرد: در شرایطی که این طرح فقط مختص واحدهای صنفی  اغذیه فروشی شهر یزد بود اما برخی از رستوران ها و آشپزخانه های شهر یزد و حتی شهرستانهای نزدیک به یزد به علت علاقه مندی به حضور در این طرح ، به صورت خودجوش تعدادی غذا آماده و در این طرح مشارکت کرده اند.

رئیس بسیج اصناف یزد در پایان با اشاره به اینکه  اصناف وبازاریان  در زمینه کمک مومنانه نیز اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند تصریح کرد: تفکر بسیجی در بازار یزد غالب بوده و همیشه در بزنگاهها و شرایطی که نیاز به حضور و همراهی اصناف بوده آنها به یاری شتافته اند و حتی در جلوگیری از شیوع کرونا نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام دقیق محدودیتهای نقش غیر قابل انکاری در کنترل بیماری کرونا ایفا کرده اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار