224543
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

دومین دورهمی فعالان بازی و اسباب بازی برگزار می شود

دومین دورهمی فعالان بازی و اسباب بازی، ویژه فعالان صنعت اسکیپ روم (اتاق فرار) برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،و به نقل از دبیرخانه مجمع فعالان حوزه کودک و نوجوان کشور، دومین دورهمی فعالان بازی و اسباب بازی بصورت آنلاین در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵، به میزبانی شورای نظارت بر اسباب بازی و با حمایت ستاد پیشرفت جامع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد سپهر تبلیغات نوین برگزار خواهد شد.

.موضوع این نشست، بررسی وضعیت موجود اتاق‌های فرار و راه‌های برون رفت از مشکلات خواهد بود

این رویداد به صورت آنلاین و برخط و با پشتیبانی پلتفرم های مختلف، در روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور، حداکثر تا 27 اردیبهشت با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۸۷۵۶ (در ساعت‌های اداری) تماس گرفته و یا به سامانه پیامکی ۰۹۳۰۲۲۶۴۰۰۰ درخواست ثبت‌نام خود را ارسال کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "دومین دورهمی فعالان بازی و اسباب بازی برگزار می شود"

سلام – در دور همی قبلی قرار شد حمایت ملموس توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار صورت بگیرد- الان که شکر خدا دو حامی مقتدر دیگه اضافه شده و در ضمن جناب دکتر علی اکبر زاده که در دور همی قبلی نماینده از طرف وزارت آموزش و پرورش بودند الان در راس کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان قرار گرفته اند .
پیشنهاد دارم روی اجماع تفکیک تولیدات صرفا تفننی و تولیدات سرگرمی های سازنده در این جلسه به تفاهم بررسیم و لزوم شناخته شدن تولیدات سرگرمی های سازنده بعنوان تولیدات فرهنگی از طرف ارگانهای فرهنگی بصورت اقدام عملی درخواست کنیم.

آخرین اخبار