موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
224529
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

البرز/ ۳۰ میلیارد ریال به حساب کودکان ایتام و محسنین واریز شد

محمدی فرد با اشاره به اهمیت اهتمام خیران و نیکوکاران در خدمت رسانی به ایتام و محسنین گفت: ۳۰ میلیارد ریال به حساب کودکان ایتام و محسنین در قالب طرح پویش ایران مهربان واریز شد.

به گزارش کودک پرس ،« محمد محدی فرد» با اعلام خبر واریز کمک هزینه به حساب فرزندان ایتام و محسنین گفت: ۳۰ میلیارد ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان به حساب فرزندان ایتام با همت نیکوکاران واریز شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: یک هزار و ۴۶۸ فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و سه هزار و ۲۷۶ فرزند نیز در قالب طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان البرز قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح پویش ایران مهربان بیان کرد:  در ماه مبارک رمضان سرانه واریزی به حساب فرزندان ایتام و محسنین با رشد سه برابری همراه شده است.

 

به گفته نورمحمدی، به مناسبت شب ۲۱ قدر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب بیش از یک هزار و ۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز واریز شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران با مراجعه به سامانه ekram.emdad.ir به منظور واریز کمک های نقدی مستقیم به حساب فرزندان محسنین و ایتام اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار