موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
224520
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

اصفهان/ حمایت بیش از ۱۳ هزار کودک یتیم توسط نیکوکاران

در هفته اکرام ایتام، چهار هزار و ۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم و محسنین ثبت نام کردند.

به گزارش کودک پرس ،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، با حضور نیکوکاران اصفهانی در هفته اکرام ایتام، چهار هزار و ۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم و محسنین ثبت نام کردند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تشکر از حضور و حمایت خیران در ایام لیالی قدر گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین است و همه ما در این ماه عزیز برای پررونق کردن سفره ایتام تلاش می کنیم سهمی داشته باشیم و از این فرصت طلایی برای کمک به ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند از حمایت کمیته امداد استان اصفهان برخوردارند، یادآور شد: همچنان ۴۳۰ نفر از این عزیزان چشم انتظار حمایت حامیان و خیران به خصوص در این فرصت باقی مانده در ماه مبارک رمضان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت حامیان و خیران، قدری از مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی این عزیزان را کاهش می دهد، ادامه داد: علاوه بر فرزندان بدون حامی، ۳هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و نیازمند از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران این رقم ماهیانه افزایش یابد. چرا که کار برای ایتام کار اعتقادی است و تلاش داریم با افزایش سرانه های پرداختی توسط حامیان و خیران استان، مسیر شکوفایی استعدادهای ایتام و فرزندان نیازمند را هموارتر کنیم.

زارع گفت: در طرح اکرام ایتام هر فردی با هویت کد ملی خود می تواند ثبت نام نماید و ایتام و فرزندان محسنین را در هر استان و منطقه ای انتخاب کرده و ماهیانه مبلغی به دلخواه به حساب فرزند معنوی خود واریز کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار