موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
224484
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

گیلان/ افتتاح دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: در ادامه ایجاد فضاهای مطالعه برای مادران و کودکان در گیلان کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی صومعه سرا افتتاح می شود.

به گزارش کودک پرس ،پریسا کرمی در جمع خبرنگاران، از افتتاح کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: در ادامه رویکرد ایجاد فضاهای ویژه مطالعه برای مادران و کودکان در سراسر استان گیلان، کتابخانه مذکور افتتاح می شود.

وی کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی را دومین کتابخانه ویژه مادر و کودک استان گیلان دانست و افزود: این کتابخانه سومین کتابخانه مدرسه استان گیلان نیز خواهد بود که با همکاری دو مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس و کتابخانه های عمومی استان گیلان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از افتتاح کتابخانه مذکور در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز فرهنگی در فضایی به مساحت ۱۲۰ مترمربع از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان طی سال گذشته در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قرار گرفت که پس از انجام مراحل تجهیز امکانات ویژه، استانداردسازی و اختصاص کتاب و منابع آموزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

کرمی ادامه داد: ارائه خدمات ویژه به مادران و کودکان عضو این کتابخانه شامل برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و برنامه های فرهنگی نظیر قصه گویی، خوانش متون کهن، برنامه های آموزشی دینی و قرآنی، فرزندپروری، شعرخوانی، بازی های فکری و آموزش خواندن کتاب از اهداف مهم ایجاد این کتابخانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان صومعه سرا دارای پنج باب کتابخانه عمومی نهادی و یک باب کتابخانه عمومی مشارکتی استریال اضافه کرد: مراسم افتتاح کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی شهر صومعه سرا با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی و بدون انجام تشریفات مرسوم افتتاح می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار