موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
224458
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

لزوم واکسینه کردن افراد آسیب پذیر را پیش از کودکان

سازمان جهانی بهداشت به کشورها تاکید کرد که افراد آسیب پذیر و در معرض خطر پیش از کودکان در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش کودک پرس ،سازمان جهانی بهداشت از دولت‌ها خواست تا از واکسیناسیون کودکان در برابر بیماری کووید-۱۹ پیش از تزریق واکسن به افراد مسن و در معرض خطر خودداری کنند.

این درخواست سازمان جهانی بهداشت پس از آن مطرح شد که کانادا تزریق واکسن فایزر به کودکان را تایید کرد و سایر کشورهای ثروتمند نیز قرار است این روند را دنبال کنند.

کیت اوبراین، مدیر ایمن‌سازی و واکسیناسیون سازمان جهانی بهداشت گفت: «لازم است اولویت‌بندی تزریق واکسن به گونه‌ای باشد که گروه‌های بیشتر آسیب پذیر در تمامی کشورها پیش از آغاز واکسیسناسیون گروه‌های کم خطر در برابر بیماری کووید-۱۹ مصون شوند.»

کانادا تزریق واکسن کروناویروس فایزر را برای کودکان ۱۲ سال و بالاتر تایید کرده و اولین کشوری است که دست به این اقدام زده است. همچنین به گفته مقامات کانادایی قرار است بزودی انگلیس و اتحادیه اروپا تزریق واکسن برای کودکان را تایید کنند.

به نقل از مدیکال اکسپرس، گزارش‌ها حاکی از آن است که ایالات متحده نیز قرار است به زودی مجوز تزریق واکسن فایزر برای کودکان ۱۲ تا ۱۵ ساله را صادر کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار