موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
224388
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

کرمانشاه/ بستری شدن هزار و ۴۰۰ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان

رئیس بیمارستان محمد کرمانشاهی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۴۰۰ کودک و نوزاد با ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در این بیمارستان بستری شده اند.

به گزارش کودک پرس ،فریبا ویسی، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۴۰۰ کودک و نوزاد با ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در بیمارستان محمد کرمانشاهی بستری شده اند.

رئیس بیمارستان محمد کرمانشاهی تصریح کرد: در بیمارستان تخصصی دکتر کرمانشاهی همه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی نوزاد و کودکان زیر ۱۴ سال انجام می شود و خانواده های محترم توجه داشته باشند با مشاهده هر گونه علائم مشکوک به سرما خوردگی و مشکلات گوارشی در کودکان خود در شبانه روز می توانند به این مرکز  مراجعه  کنند.

ویسی گفت: در حال حاضر ۱۸ کودک بیمار که به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند در بخش ویژه  کرونا بیمارستان محمد کرمانشاهی بستری هستند.

وی عنوان کرد: به مادران دارای کودک زیر ۱۴ سال و حتی شیرخوار توصیه می‌شود این تصور غلط که کودکان به کرونا مبتلا نمی شوند را نداشته باشند زیرا در همه رده‌های سنی امکان ابتلا وجود دارد.

رئیس بیمارستان محمد کرمانشاهی بیان کرد: در موج چهارم کرونا شمار موارد قطعی و مشکوک به کرونا که در بیمارستان محمد کرمانشاهی بستری شده‌اند دو تا سه برابر شد، این در حالی است که در موج های اول و دوم تعداد کمتری کودک و نوزاد مبتلا به کرونا بستری بودند.

ویسی تصریح کرد: مادرانی که کودکان شیرخوار دارند ضمن رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در دورهمی های خانوادگی، مراسم عزا و عروسی و اعیاد پیش رو از کودکان دلبندشان در برابر ابتلا به ‌کرونا محافظت کنند.

وی افزود: شیرخواران توانایی استفاده از ماسک را ندارند بنابراین باید مادران آنها به منظور پیشگیری از ابتلای فرزندان خود به طور جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار