موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
224346
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

کرمان/ کودکان بهزیستی، میزبان هدایای خادمان رضوی شدند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام خادمیاران رضوی، هدایای متبرک رضوی را به کودکان خیریه آشیانه امام علی(ع) شهر کرمان اهدا کردند.

به گزارش کودک پرس ،حلیمه زمانی؛ مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان گفت: خادمیاران رضوی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور در خیریه های دخترانه و پسرانه آشیانه امام علی علیه السلام تحت نظارت بهزیستی ، به کودکان تحت پوشش خیریه آشیانه امام علی(ع) با استعانت از کریم اهل بیت(ع) هدایای رضوی اهدا کردند.
زمانی افزود: خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در پی اقدام قبلی و اهدای اسباب بازی به کودکان آنکولوژی بیمارستان افضلی پور که منجر به رضایت و خشنودی کودکان شده بود و به دنبال بازخورد مثبت آن، به بهانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در راستای شادی و نشاط کودکان بی سرپرست خیریه آشیانه امام علی(ع) هدایایی از جمله چادر مشکی و کفش و توپ ورزشی به کودکان این مرکز اهدا کردند.
وی افزود: کانون های خدمت رضوی استان تا کنون به یاری خدا و لطف بی دریغ امام رضا علیه السلام و به مناسبت های مختلف، مفتخر به یاری کودکان مظلوم هستند و امیدواریم بتوانیم در لباس خدمت حضرت رضا(ع) هر قدم خیری که در راه رضای خدا برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست برمی داریم مورد عنایت خداوند متعال و اهل بیت(ع) قرار گیرد.
گفتنی است خیریه آشیانه امام علی علیه السلام شهر کرمان از ابتدای تاسیس تا کنون در زمینه تأمین امنیت روحی و روانی کودکان و توجه به سلامت جسمی، تغذیه سالم و در کنار آن آموزش نکات تربیتی، آداب معاشرت، ارائه اطلاعات دینی به کودکان فعالیت داشته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار