موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
224285
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

اولین مسابقه رسانه‌ای با موضوع کودکان و کرونا برگزار می شود

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با «یونیسف» ایران، مسابقه ملی «زندگی کودکان در دوران همه‌گیری کرونا»، ویژه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های رسمی کشور را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری مسابقه «زندگی کودکان در دوران همه‌گیری کرونا»، ارتقای تولیدات رسانه‌ای با موضوع مسائل کودکان در دوران همه‌گیری کرونا و همچنین شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی کودکان و والدین آن‌ها در این دوران است.

بر این اساس، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران رسانه‌های رسمی، در صورت تمایل به شرکت در این مسابقه، تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند، گزارش‌های خبری (صرفا نوشتاری) منتشر شده خود از زمان شیوع تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۰را به نشانی الکترونیکی photo99@e-rasaneh.ir ارسال کنند.

گزارش‌های خبری باید به‌صورت آنلاین در وب‌سایت رسانه قابل دسترسی بوده و لینک مطالب در ایمیل ارسالی ارائه شوند. همچنین آثار باید مطابق با استانداردهای اخلاقی روزنامه‌نگاری کشور و یونیسف باشند و سوژه‌ها احترام‌آمیز و با حفظ کرامت انسانی ترسیم شوند.

کودکان و سلامت، کودکان و آموزش، کودکان و والدین، کودکان و زندگی روزمره، کودکان و بازی و کودکان و قرنطینه از جمله محورهای این مسابقه است.

علاقه‌مندان واجد شرایط، می‌توانند اطلاعات بیشتر را اینجا مشاهده کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار