موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
224282
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

یمن کمک تبلیغاتی یونیسف به نفع رژیم صهیونیستی را نپذیرفت

یمن از قبول محموله کمک صندوق کودکان ملل متحد که روی بسته‌های آن نقشه‌هایی که سرزمین‌های اشغالی را به جای فلسطین به رسمیت می‌شناخت، خودداری کرد.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از خبرگزاری مطبوعات یمن، این کشور یک محموله کمک اعطایی سازمان یونیسف در قالب ۷۸۶ کیف مدرسه با نقشه‌های چاپی روی آن‌ها که رژیم صهیونیستی را به عنوان کشوری به جای فلسطین به رسمیت شناخته بود، رد کرد.

سرویس‌های امنیتی یمن در بندر الحدیده روز گذشته این کیف‌های اهدایی از جانب یونیسف را کشف و ضبط کردند. سازمان یونیسف قصد داشت پس از ورود این کیف ها، آن‌ها را در میان دانش‌آموزان استان الحدیده توزیع کند.

در حین بازرسی از این محموله با حضور سرهنگ هادی الکحلانی، رئیس کل امنیت و حراست استان الحدیده، و جابر الرازحی، مدیر بخش شورای عالی حقوق بشر، به علت چاپ نقشه‌هایی روی کیف‌ها که در آن رژیم صهیونیستی را به عنوان کشوری به جای فلسطین به رسمیت می‌شناخت، از قبول آن خودداری و به سازمان یونیسف ابلاغ شد تا آن‌ها را بازگرداند.

الرازحی در این باره گفت: این اولین بار نیست که چنین محموله‌هایی (کیف‌های اهدایی) کشف می‌شود و قبلا نیز مقادیر زیادی از این نوع محموله‌ها کشف و ضبط شدند.

او تاکید کرد: چنین اقدامات و فعالیت‌هایی که این سازمان‌ها تحت عنوان ارسال کمک‌های بشردوستانه برای ملت یمن انجام می‌دهند در چارچوب فعالیت‌های خصمانه و تحریک‌آمیز است که در چارچوب طرح‌ها و نقشه‌هایی برای خدمت‌رسانی به دستور‌العمل‌های قدرت‌های شرور و استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد که از جمله آن تلاش برای اجرای فرهنگ به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهیونیست در میان کودکان و فرزندان ماست.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار