موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
224249
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

انتشار کتاب “کودکان پرسشگر”

کودکان پرسشگر عنوان اثر تازه‌ای است که به قلم ماکس دبوو و با ترجمه دکتر مظهر بابایی توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان کردستان منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس ،«کودکان پرسشگر» به توصیف و تشریح توسعه و رشد مهارت های پژوهشی دانش آموزان می پردازد و بستر منطقی و نظری را برای آموزش و یادگیری با استفاده از این رویکرد مهیا می کند و ارتباط خاص آن با پژوهش های علمی را نشان می دهد.

همچنین این کتاب، به توصیف نقش معلمان می پردازد و پیشنهادهای کارآمدی به منظور تحریک کار عملی موثر در کلاس ارائه می دهد. نویسنده در این کتاب سعی کرده که نشان دهد چگونه می توان ایده های دانش آموزان را حمایت و ارزیابی کرد و آن ها را به چالش کشید، روش تامین منابع پژوهش و چگونگی توسعه آنها در مدرسه و محیط های دیگر را آموزش می دهد.

ماکس دبوو، به عنوان مدرس پایه در دانشگاه هرت فوردشایر مشغول به کار است. همه او را سخنگوی ملی در زمینه آموزش پایه و درس علوم در این مقطع می شناسند و یکی از فعالان حوزه نشریات و مجلات مرتبط با کار آموزش و معلمی است.

کتاب «کودکان پرسشگر» در 306  صفحه در قطع رقعی و با قیمت 70 هزار تومان در اردیبهشت ماه 1400 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار