موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
224160
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

یارانه ۷۰ درصدی خرید کتاب الکترونیک برای اعضای باشگاه کتابخوانی

اعضای باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان می‌‏توانند از تخفیف ۷۰ درصدی برای خرید کتاب الکترونیک از دو پلت‌فرم کتابخوانی اقدام کنند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به شرایط موجود کشور (در پی همه‌گیری ویروس کرونا) و برای تسهیل و تسریع دسترسی اعضای باشگاه‌های کتابخوانی به کتاب‌های دلخواه، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری طاقچه و دانی (پلتفرم‌های کتاب الکترونیک) امکان خرید کتاب الکترونیک را فراهم کرده است.

در این طرح، اعضای باشگاه‌های کتابخوانی با وارد کردن کد ملی می‌توانند از مزایای عضویت در کتابخانه دیجیتال( دسترسی به سه هزار و 500 عنوان کتاب صوتی و متنی به مدت یک‌سال) یا خرید کتاب الکترونیک با تخفیف 70 درصد (30 درصد تخفیف از طرف معاونت امور فرهنگی و 40 درصد تخفیف از طرف پلت‌فرم) استفاده کنند.

همچنین امکان خرید کتاب به شیوه مرسوم و از طریق کتابفروشی‌های عضو طرح همچنان بر قرار است. علاقه‏‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‎‌توانند به وبسایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس الکترونیک http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد تا با همه پلت‌فرم‌ها و انتشاراتی که در حوزه مجازی و ادبیات کودک و نوجوان فعال هستند، برای دسترسی راحت‌تر و بهتر کودکان ایران به کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار