موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
224013
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

اعتبار مجوزهای صادره برای تاسیس مهدکودک تا پایان سال تمدید شدند

در جلسه کارگروه مشترک سازمان بهزیستی و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی مقرر شد اعتبار مجوزهای تاسیس صادر شده توسط سازمان بهزیستی که تاکنون منجر به راه اندازی نشده اند با اعطای یک سال فرصت تا پایان 1400 تمدید شود.

به گزارش کودک پرس ،شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: با تصویب اساسنامه سازمان تعلیم و تربیت کودک که در ذیل وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و به عنوان متولی تعلیم و تربیت کودکان تا شش سالگی تعیین شده است ، اقدامات لازم به منظور ساماندهی امور مربوط به مهدهای کودک از طریق وزرات آموزش و پرورش صورت می پذیرد.

وی افزود: در این راستا با توافق بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی ، مقرر شد اعتبار مجوزهای تاسیس صادر شده توسط سازمان بهزیستی که تاکنون منجر به راه اندازی نشده اند با اعطای یک سال فرصت تا پایان 1400 تمدید شود.

معاون وزیر تصریح کرد: فرایند تعیین نرخ شهریه مهدهای کودک دارای مجوز از سازمان بهریستی کشور در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته که پس از اخذ موافقت نامه از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اجرایی و اعلام خواهد شد .

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار