موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
223934
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

کتاب‌های کودک و نوجوان در صدر پرفروش ترین کتاب ها

بیشترین خریدها در تازه‎‌ترین جلسه هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت ارشاد به کتاب‌‌های کودک و نوجوان اختصاص یافت.

به گزارش کودک پرس ،هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ۶۳۱ خرید ۶۲۸ عنوان کتاب در ۱۲۰ هزار و ۵۴۰ نسخه به مبلغ کل ۵۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال را تصویب کرد.

نجوم در ایران اثر نازیلا ناظمی از انتشارات ایده‌پردازان چکاد، قصه و قصه‌گویی در کتابخانه نوشته محمد سیمزاری و فهرست موضوعی مفاهیم دینی در نشریات کودک و نوجوان نوشته مریم جلالی از انتشارات آرون هر یک با شمارگان ۷۰۰ نسخه از سوی وزارت ارشاد در حوزه کودک و نوجوان خریداری شده است که این میزان، بیشترین خرید را در میان کتاب‌ها نشان می‌دهد.

از آثار خریداری شده در حوزه دین دین می‌توان به کتاب‌های خشم مقدس، در حریم دل، روزشمار جنگ ایران و عراق، تاریخ شفاهی حاج صادق آهنگران، اطلس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب در دوران دفاع مقدس، اسرار اسرای حسینی، فهم فقهی و سیاست معاصر، نقد کم عیار، گوهران آسمانی، جرم سیاسی، فراسوی مسجد، زنان در آیات قرآن، پیامبری که سلمان شناخت، بر بال ملائک و تفسیر معاصرانه قرآن کریم و گذرگاه بهشت اشاره کرد.

ناشران تا ۳۱ تیر سال جاری فرصت دارند کتاب‌های خود را به وزارت ارشاد تحویل دهند.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار