موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
223928
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

کودک زندانی جرایم غیرعمد نخواهیم داشت

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ: با اجرای جشن گلریزان از امروز کودک زندانی در حوزه جرایم غیرعمد نخواهیم داشت.

به گزارش کودک پرس ،سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده در حاشیه مراسم گلریزان “ببخش به دست کریم اهل بیت” با اشاره به اینکه امروز ۴۰ نفر از کودکان و بانوان با جریمه‌های نقدی مختلف در این جشن گلریزان آزاد می‌شوند، گفت: با تعهد مالی یک و نیم میلیارد تومانی خیران در تهران بزرگ دیگر کودکی که شرایط آزادی داشته باشد در جرایم غیرعمد نخواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته حدود ۴۰ زندانی با این روش بخشیده شده اند و به زندان وارد نشدند، گفت: خیران با انفاق خود در این حرکت خداپسندانه زندانیان را آزاد می‌کنند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده با اشاره به مراسم گلریزان امروز گفت: افراد مختلف با میزان بضاعت خودشان در این امر خداپسندانه شرکت کردند.
وی با اشاره به اجرای طرح بسیج حقوقدانان هم گفت: در این طرح به کودکان و بانوان با جرایم غیرعمد اجازه ورود به زندان داده نمی‌شود و به کمک خیران جرایم آن‌ها بخشیده می‌شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان کودک و بانو گفت: باید این امر خداپسندانه در کل سال نهادینه شود.
وی رزمایش مومنانه مواسات و کمک‌ها و خیرین را نوعی جوشش برشمرد و گفت: این حرکات تفاوت بارزی را میان کشور ایران و سایر کشور‌ها رقم زده است.
وی تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه را از جمله موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: مردم ایران با فرهنگ اصیل دینی و اسلامی، انقلابی و شیعه در زمان بروز بحران به کمک همدیگر می‌شتابند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به حضور موثر مردم خیر در بحران‌های ملی گفت: سیل کمک‌ها همیشه در زمان بروز بحران روانه خانواده‌های نیازمندان می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار