موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
223844
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

شکنجه چند کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

نهاد فلسطینی رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گزارشی از شکنجه بی رحمانه چند کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در جریان بازداشت و بازجویی منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ،یک نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گفت که رژیم اشغالگر قدس، سه نوجوان فلسطینی را به شکلی بی رحمانه در جریان بازداشت و بازجویی شکنجه کرده است.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این نهاد وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین در بیانیه‌ای گفت که «مالک ابوهشهش» نوجوان ۱۶ ساله اهل اردوگاه الفوار در جنوب شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری مورد حمله نظامیان ارتش اشغالگر قرار گرفت و در همان حال به شکلی وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

نهاد رسیدگی به امور اسرائی فلسطین گفت: نظامیان صهیونیست به دست این سه نوجوان فلسطینی دستبند و به چشمانشان هم چشم‌بند زدند و به پادگانی از ارتش منتقل کردند و زمانی هم که در پادگان در بازداشت بودند از ضرب و شتم  و اهانت در امان نبودند.

این نهاد افزود: نظامیان صهیونیستی با لگد به سر و شکم این کودکان زده و داخل جیپ نظامی کشاندند تا به بازداشتگاه مجدو در شمال کرانه باختری منتقل کنند و در طول حضورشان در جیپ هم نظامیان صهیونیست لحظه‌ای از سیلی زدن به صورت آنها و مسخره کردنشان دست برنداشتند.

نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گفت:  لؤی جبور نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی از شهرک سالم در شهر نابلس در کرانه باختری است که در شهرک کفر قاسم در شمال فلسطین اشغالی به بهانه نداشتن مجوز ورود به آنجا بازداشت شد.

 او در هنگام بازداشت توسط نظامیان صهیونیست، مورد حمله با مشت و لگد و قنداق تفنگ‌هایشان قرار گرفته بود، به حدی که دهان و پیشانی او کاملا کبود شده بود.

این نهاد افزود: محمد القاق ۱۷ ساله از شهرک کفل حارس در شهر سلفیت در شمال کرانه باختری است که نظامیان اشغالگر به محل کار او در یک نانوایی حمله کردند و اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و کارگران نانوایی را تهدید کردند، سپس محمد را روی زمین انداخته و چندین بار به او سیلی زدند.

او چندین بار در مرکز بازجویی در الجلمه در حالی که دست و پایش بسته و مدت طولانی و خسته کننده روی صندلی نشسته بود، مورد حمله بازجویان صهیونیست قرار داشت که به سر و صورتش می‌زدند.

نهاد رسیدگی به امور اسرای فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی از هر روش شنیع و بی‌رحمانه‌ای برای شکنجه جسمی و روانی اسرای فلسطینی و به خصوص کودکان استفاده می‌کند.

رژیم صهیونیستی بیش از ۴ و هزار و ۴۰۰ اسیر فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده که ۳۹ نفر آنها زن و ۱۵۵ نفرشان کودکان هستند و از این میان ۳۵۰ نفر در بازداشت اداری به سر می‌برند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار