موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223792
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

هرمزگان/ ۲۵ کودک نیازمند حمایت خیران

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: هم اکنون ۲۵ کودک مددجوی تحت پوشش این جزیره در قالب طرح ایتام و محسنین نیازمند حمایت خیران هستند.

به گزارش کودک پرس ،عطاالله میرزاده اظهار داشت: هم‌اکنون حدود ۱۰ کودک یتیم و ۱۵ کودک محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین ۹۰  حامی از این کودکان حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: میانگین کمک به کودکان ایتام و محسنین در کشور در هر ماه حدود هفت میلیون ریال و این شاخص در استان هرمزگان و توابع آن حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند این شاخص در استان با جذب حامی ارتقا یابد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش افزود: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خداپسندانه دارند می‌توانند با ثبت‌نام در طرح ایتام و محسنین، کودک موردنظر خود را انتخاب و به‌صورت ماهیانه کمک‌های خود را به هراندازه که تمایل دارند مستقیما به‌حساب این کودکان واریز کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که تمایل به ثبت‌نام در این طرح دارند می‌توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره در این طرح مشارکت کنند.

هم اکنون ۱۳۹ نفر در قالب ۶۵ خانواده بومی ساکن در جزیره تحت حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که عمده آنان زنان و پیرمردان بالای ۶۰ سال هستند.

این نهاد با چهار طرح شامل رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) ، پویش ایران مهربان، مفتاح الجنه و زکات فطریه به استقبال ماه مبارک رمضان رفته و طرح ایتام و محسنین را نیز به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) در دستور کار خود قرار داده است.

کیش با ۴۲ هزار نفر جمعیت از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار