موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
223770
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

حاجی میرزایی: اینترنت در شبکه شاد رایگان است

حاجی میرزایی گفت: هیچ کدام از اپراتورها حق ندارند بابت خدمات اینترنت شاد، پول دریافت کنند و این کار انجام نمی‌شود.

به گزارش کودک پرس ،حاجی میرزایی درباره مشکلات آموزش در فضای مجازی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌ها این است که یادگیری درفضای مجازی خوب اتفاق نمی‌افتد، یکی از واقعیت‌های مهم که در اجلاس وزرای آکوزش و پرورش کشورهای جهان مطرح شد این بود که دنیا به این باور رسیده که مدرسه و معلم جایگزینی ندارد و هیچ روشی نمی‌تواند جایگزین روش حضوری در مدرسه و کلاس درس باشد. بنابراین قبول داریم آموزش در فضای مجازی با محدودیت‌هایی روبرو است،معلمان باید توانمندی‌های دیگری داشته باشند، فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی متفاوت‌تر از فضای حضوری است. اما در شرایطی که اجازه نداریم مدارس را باز کنیم، ناگزیر به استفاده از آموزش مجازی هستیم، آنچه می‌تواند کاهش کیفیت را جبران کند تلاش بیشتر معلمان و دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برخی از عدم پوشش اینترنت گلایه دارند، درست است که پوشش اینترنت در کشور کامل نیست البته پهنای باند به میزان چشم گیری افزایش یافته و توسعه اینترنت درحال افزایش است،امیدوارم به شرایطی برسیم که تمام مناطق ایران تحت پوشش کامل اینترنت باشد.

وی درباره رایگان بودن استفاده اینترنت در آموزش مجازی گفت:  کار در شبکه شاد رایگان است و هیچ کدام از اپراتورها حق ندارند بابت خدمات اینترنت شاد، پول دریافت کنند و این کار انجام نمی‌شود اما اگر خطایی اتفاق افتاده حتما منعکس کنید و توسط وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش پیگیری می‌شود، وقتی افراد وارد اینترنت می‌شوند ممکن است بخشی را در فضای شاد و بخشی خارج از فضای شاد باشند، صرفا فعالیت در فضای شاد رایگان است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها این است که آیا کلاس حضوری برگزار خواهد شد، بیان کرد: هم‌اکنون شرایط کشور مناسب نیست و به هفته‌های پایانی سال تحصیلی رسید‌ه‌ایم به نظر نمی‌رسد فرصتی برای آموزش حضوری داشته باشیم علاقه داشتیم برای جبران کاستی‌ها دوره کوتاه آموزش حضوری برگزار کنیم اما به نظر می‌رسد شرایط مناسب نیست امیدوارم با رفع کاستی‌ها شروع سال تحصیلی آینده به صورت حضوری باشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار