موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223674
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

هرمزگان/ برگزاری کلاس های آمادگی کودکان مناطق محروم و دوزبانه

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از تداوم فرآیند یادگیری دوره پیش دبستانی و برگزاری کلاس های آمادگی مناطق محروم و دوزبانه در طول بهار و تابستان 1400 خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،حوریه حاجی زاده در جلسه شورای راهبری جذب نوآموزان بازمانده از دوره یکساله در مناطق محروم و دوزبانه با اشاره به دستورالعمل این برنامه اظهار کرد :  پوشش حداکثری ، جذب و آموزش کودکان بازمانده از دوره یکساله پیش دبستانی  به ویژه در مناطق دوزبانه و محروم تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید از طریق شیوه های ترکیبی و مجازی از اهداف مهم این برنامه است .

وی ادامه داد : برگزاری کلاس های آمادگی و تداوم فرآیند یادگیری برای نوآموزان در طول بهار و تابستان ضروری است .

حاجی زاده گفت : برنامه ریزی و تمهیدات لازم به منظور جذب حداکثری نوآموزان و ثبت نام آنان در سامانه سناد بسیار مورد تاکید است .

وی بهره برداری از همه ظرفیت های موجود شامل صدا و سیمای استانی، شبکه شاد، بسته های آموزشی، آموزگاران توانمند و مجرب، راهبران و گروههای آموزشی، دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان کرد : با توجه به شرایط  ناشی از همه گیری بیماری کرونا در کشور ضمن تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی مصوب ، ارائه خدمات آموزشی به کودکان به شیوه حضوری ، نیمه حضوری و مجازی با استفاده از کلیه ظرفیت های ملی ، استانی و منطقه ای به منظور برخورداری هر چه بیشتر نوآموزان پیش دبستانی از فرصت های آموزشی برابربا تمهیدات بومی و اقلیمی و منطبق با تصمیمات ستاد کرونا در سطوح ملی ، استانی و منطقه ای مورد انتظار است .

حاجی زاده خاطر نشان کرد: این برنامه در مناطق جناح ،  بستک ، شیبکوه ، پارسیان ، بندرلنگه ، جاسک ، میناب ، بشاگرد ، سندرک و شهاب در بازه زمانی خرداد تا شهریور 1400 اجرا می گردد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار