موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223640
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

اصفهان/ رونمایی از 70 کتاب کودک در هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: از شاخص ترین برنامه های هفته فرهنگی اصفهان رونمایی از بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه های اجتماعی و شهروندی مرتبط با موضوع کودک و رونمایی 6 اطلس فرهنگی، اجتماعی و شهری است.

به گزارش کودک پرس ،قدرت اله نوروزی در برنامه رادیویی “سلام اصفهان” ضمن تبریک هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: به دلیل مصادف شدن هفته فرهنگی اصفهان با ماه مبارک رمضان تلاش شده است برنامه های هفته فرهنگی با این ماه تناسب داشته باشد.

وی اصفهان را مهد هنر و فرهنگ و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی ذکر کرد و افزود: زیبایی های اصفهان در ماه اردیبهشت دوچندان می شود، هفته فرهنگی اصفهان فرصتی را برای پرداختن به ظرفیت بزرگ فرهنگی و هنری اصفهان فراهم می آورد.

شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در شهر اصفهان برنامه های امسال هفته فرهنگی به صورت عرصه محور برگزار نمی شود و رونمایی از بخش تولیدات مکتوب و چند رسانه ای در کنار برگزاری رویدادهای دیگر در بستر مجازی برای این هفته برنامه ریزی شده است که از شاخص ترین این برنامه ها رونمایی از بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه های اجتماعی و شهروندی مرتبط با موضوع کودک است.

وی تصریح کرد: همچنین 6 عنوان اطلس شهر با موضوع سلامت، خانواده، زنان، مشارکت اجتماعی، پدافند غیرعامل و فرهنگ شهروندی که مبنایی برای برنامه ریزی های فرهنگی اجتماعی در حوزه های مختلف شهری است دراین هفته رونمایی می شود.

نوروزی گفت: این اطلس ها به گونه ای است که هر دستگاهی که قصد داشته باشد در حوزه های اجتماعی و مدنی خدماتی ارائه کند می تواند از آن استفاده کند؛ به طور مثال در حوزه سلامت در هر محله یا منطقه ای مشخص شده است میزان درگیری بیماری هایی مانند سرطان به چه شکل است که این موضوع میتواند برای همه کسانی که نیاز به چنین مطالعاتی دارند فرصت خوبی را فراهم کند تا برنامه ریزی خوبی هم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این موضوع به برنامه ریزی های توسعه ای، کالبدی و فرهنگی که نیاز به درک درست از واقعیت شهر و فهم صحیح از نیاز شهروندان دارد کمک می کند تا بر اساس آن به شیوه صحیح برنامه ریزی شود.

شهردار اصفهان افزود: این اطلس ها برای نخستین بار تدوین شده و به گونه ای طراحی شده که می تواند مورد مطالعه و استفاده همه شهروندان نیز قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار