موقعیت فعلی شما : خانه/کودک آزاری
223637
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

پلیس فتا ناجا: با انتشار کلیپ کودک‌آزاری برخورد می‌ شود

پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا به ماجرای آزار کودک استقلالی اشاره کرد و گفت: انتشار هرگونه کلیپ که باعث تشویش و جریحه دار شدن احساسات عمومی شود، جرم است. براساس قانون مجازات اسلامی، فصل جرایم رایانه‌ای انتشار هرگونه کلیپ، عکس نوشته و … که باعث تشویق و جریحه دار شدن احساسات عمومی شود، جرم است و مجازات برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش کودک پرس ،وی با اشاره به اینکه تمام کلیپ‌های کودک‌آزاری، حیوان آزاری و … توسط پلیس فتا ناجا همیشه کشف و مجرم به مقام قضایی معرفی می‌شوند، گفت که تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی به ما نشان داده است کسانی که اقدام به چنین اعمالی می‌کنند، وقتی با جرم بودن اعمالشان روبه رو می‌شوند اظهار می‌کنند که برای سرگرمی چنین اقدامی را انجام داده‌اند و هدف دیگری نداشته‌اند. آنها این را هم عنوان می‌کنند که اطلاع نداشتند کلیپ‌شان در فضای مجازی این چنین پخش خواهد شد.

پاشایی خاطرنشان کرد: معدود کاربران فضای مجازی با اهداف خاص مانند جذب فالوئر و … چنین کلیپ‌هایی را منتشر می‌کنند و افرادی که چنین اقدامی را انجام می‌دهند باید بدانند که چنین اعمالی برایشان عواقب خوبی ندارد و پلیس با این نوع رفتار برخورد خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار