22358
۰۱ شهریور ۱۳۹۶
آیت الله ناصری یزدی در دیدار با دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری:

تاکید جدی و عملی رعایت حقوق کودکان در اسلام

به گزارش کودک پرس ،مظفر الوندی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: سازمان ملل یک سال را به نام نقش رهبران دینی در کاهش خشونت علیه کودکان قرار داده که این خود گویای نقش آنها در ترویج رعایت حقوق این قشر از جامعه است. وی […]

به گزارش کودک پرس ،مظفر الوندی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: سازمان ملل یک سال را به نام نقش رهبران دینی در کاهش خشونت علیه کودکان قرار داده که این خود گویای نقش آنها در ترویج رعایت حقوق این قشر از جامعه است.
وی ادامه داد: اتباع بیگانه ، ازدواج‌های زود هنگام زیر سن تکلیف و اجباری و مجازات‌های مربوط به کودکان از جمله مسایلی است که باید مردم و مسئولان و همچنین روحانیون برای حل آنها چاره اندیشی کنند.
وی بیان کرد: کودک آزاری از جمله مواردی است که در برخی مواقع شاهد آن هستیم بنابراین باید از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج رعایت حقوق کودکان در جامعه استفاده شود.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در هیچ مکتبی به اندازه آیین حیات بخش اسلام به موضوع رعایت حقوق کودکان و نوجوانان به صورت جدی و عملی عنایت نشده است.
آیت الله محمد رضا ناصری یزدی افزود: توجه نکردن به تربیت دینی کودکان ، یاد ندادن آداب معاشرت اسلامی و احترام نگذاشتن به افراد به ویژه والدین از جمله مواردی است که تضییع حقوق کودکان را در جامعه به همراه دارد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان همواره برای ترویج ضد ارزش‌ها و فرهنگ‌ها در جامعه در تلاش هستند بنابراین بر مردم و مسئولان است تا در تربیت نسل جوان بسیار دقت کنند.
ناصری گفت: رعایت حجاب و عفاف از جمله مسایل مهمی است که باید همواره مسئولان فرهنگی و تبلیغی به آن عنایت خاص داشته باشند و در ترویج آن بسیار بکوشند.

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار