موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
223550
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

ورود بیش از هشت هزار آواره به ایتالیا

براساس اعلام گزارش یونیسف و سازمان نجات کودکان، خدمات کمک و امداد رسانی برای مهاجران در دو استان مهاجر پذیر ایتالیا وجود ندارد.

به گزارش کودک پرس ،امسال در حالی بیش از هشت هزار آواره وارد ایتالیا شده اند که براساس اعلام گزارش یونیسف و سازمان نجات کودکان، خدمات کمک و امداد رسانی در دو استان مهاجر پذیر این کشور وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری ایتالیایی زبان “آجی”، در سه ماه و نیم اول امسال و به طور دقیق‌تر تا ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ۱۴۰۰ شمسی)، بیش از هشت هزار و ۵۲۰ مهاجر و آواره از طریق دریا وارد شهر‌های ساحلی ایتالیا شده اند که از این تعداد، هزار و ۱۹۶ نفر از آن‌ها (به میزان ۱۴ درصد) افراد زیر ۱۸ سال بدون همراه هستند.
در همین زمینه، یونیسف و سازمان نجات کودکان اعلام کرده اند که استان‌های لامپدوزا و ونتیمیلیا از جمله استان‌های مهاجر پذیر و حامی افراد زیر ۱۸ سال بدون همراه یا با خانواده‌های آن‌ها هستند هرچند این استان‌ها هنوز با چالش‌های زیادی در زمینه پذیرش آوارگان مواجهند.
طی ماه‌های دسامبر پارسال و مارس امسال (آذر و اسفند ۹۹ شمسی)، به ۷۲ خانواده آواره به همراه ۱۱۶ کودک امداد رسانی شده است. تعداد آوارگان زیر ۱۸ سال بدون همراه نیز به ۱۶۹ نفر رسیده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار