موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223489
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

کرمان/ سفر مجازی راهیان نور دانش‌آموزی با همکاری کانون

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همسفر راهیان نور مجازی می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه‌برنامه‌ مجازی راهیان نور دانش‌آموزی با عنوان «راهی‌شو»، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه ثارالله و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان را همراهی کرد.

بنابر این خبر، در این ویژه‌برنامه مجازی که از سوی آفرینش‌های فرهنگی بسیج دانش‌آموزی استان کرمان تولید شده و از شبکه آموزش دانش‌آموزی(شاد) پخش خواهد شد، سحر خالقی، ریحانه شجاعی، امیرعلی شجاعی، ریحانه و بهاره زاده‌محمودآبادی، محمدمهربان اسماعیل‌پور، علی شمسی‌نژاد، محمدمهدی غلامرضاپور، فاطمه و زهرا حاج‌غنی، ستایش حسینی، فاطمه شکوه‌سلجوقی، یوسف میر و ابوالفضل عرب‌نژاد اعضای مراکز فرهنگی‌هنری و انجمن آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان با مهمانان ویژه راهیان نور مجازی گفتگو و تبادل نظر کردند.

این در حالی است که، حجت‌الاسلام حسن علیدادی امام‌جمعه کرمان، احمد یوسف‌زاده آزاده و نویسنده کتاب «آن بیست‌وسه نفر»، احمد علی‌رمضانی رییس صدا و سیما و سردارحسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سردار حسین حسنی سعدی‌ هم‌رزم شهید حاج‌قاسم سلیمانی و … مهمانان این ویژه‌برنامه بودند.

همچنین در کنار این ویژه‌برنامه، بازدید مجازی زنده مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه و گلزار شهدای کرمان و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار