موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223419
۳۱ فروردین ۱۴۰۰

مشهد/ احداث کتابخانه تخصصی کودک

معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از احداث کتابخانه تخصصی کودک در مشهد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،رضا دانایی در این خصوص، اظهار کرد: کتابخانه تخصصی کودک در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهر مشهد، در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده در بوستان کوهسنگی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: ساختمان این پروژه ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد و جهت ساخت و راه‌اندازی آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این‌که «کتابخانه کودک و آینده با هدف تبدیل شدن به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و آموزشی کودک در شرق کشور در پنج سال آینده تأسیس خواهد شد»، تصریح کرد: پویایی و پیشرفت جامعه ایران وابستگی مستقیم به پویایی و توانمندی فکری کودکان و نوجوانان کشور دارد. برای تحقق این امر ‌شهر مشهد نیازمند کتابخانه‌ای تخصصی و پویا برای کمک به جامعه کودکان است که با برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون بتواند در جهت افزایش توانمندی‌های فکری و کاهش مشکلات فکری و رفتاری آن‌ها تلاش کرده و فضای مناسب برای رشد فکری را در آینده‌سازان کشور فراهم کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس احداث کتابخانه تخصصی کودک در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده مد نظر قرار گرفته و به زودی آغاز خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار