موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223353
۳۰ فروردین ۱۴۰۰

تهران/ بستری شدن دو کودک در 24 ساعت گذشته

فرماندار اسلامشهر گفت: در 24 ساعت اخیر 27 بیمار جدید مبتلا به کرونا از جمله دو کودک شش ساله و یک روزه در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شدند.

به گزارش کودک پرس ،مسعود مرسلپور با بیان اینکه همکاری مردم اسلامشهر در اجرای محدودیت های کرونایی در پیک های قبلی این بیماری کم نظیر بوده اظهار داشت: از زمان اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و آغاز اعمال محدودیت های کرونایی همراهی قابل قبولی از سوی مردم و مشاغل مختلف شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه هدف از اعمال محدودیت ها حفظ سلامتی مردم است گفت: نیازمند همراهی بیشتر مردم و کسبه هستیم و اگر مردم کمک نکنند وضعیت قرمز شهرستان و روند صعودی بستری ها و فوتی بهبود نخواهد یافت.

فرماندار اسلامشهر به تعلل مسئولان برخی ادارات در اجرای محدودیت ها و نظارت بر آنها اشاره کرد و افزود: گزارشی از تعلل این مدیران به استاندار محترم تهران نیز تقدیم شده تا افراد دیگری جایگزین شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط ناپایدار و خطرناکی در زمینه ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان وجود دارد و با توجه به اینکه ظرفیت تخت های بیمارستانی شهرستان و شهر تهران رو به پایان است از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت الزامات بهداشتی داشته باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار